vineri, 4 februarie 2011

Rada Manojlović: Neću sa Milanom među ljude!

Objavljeno: 03.02.2011 - 22:19
Zvezda „Granda" Radmila Manojlović (25), koja je na dodeli „Oskara popularnosti 2010" proglašena za folk pevačicu godine, tvrdi da joj ta nagrada sa pravom pripada i da će to potvrditi novim albumom koji će objaviti za dva meseca. Atraktivna pevačica u intervjuu za Press poručuje da se nikada u javnosti neće pojaviti sa svojim dečkom Milanom Stankovićem, jer smatra da to nije dobro za njihovu karijeru. "Karijera i privatni život su dve odvojene stvari. Poražavajuće je da promovisanje privatnog života bude jedini način da dobijete naslovnu stranu. Zbog toga mi želimo da našu intimu zadržimo samo za nas, dok nam razlog za pojavljivanje u medijima nije naša veza, već posao kojim se bavimo. Mislim da smo se samo jednom u javnosti pojavili zajedno i to je izazvalo brojne komentare." Kako komentarišeš spekulacije da si nagradu za pevačicu godine osvojila samo zato što folk diva Seka Aleksić nije mogla da dođe? "Od maja prošle godine se toliko toga pisalo i pričalo o meni da ni ja sama više nisam znala kako da se borim sa tim. Pojedini mediji su prenosili svakakve priče koje su me na neki način jako povredile i zabolele. U takvim situacijama sam morala sebe da zaštitim, tako da to što mi sada oduzimaju nagradu nije ništa čudno. Uostalom, te navodne spekulacije dovode u pitanje regularnost i kredibilitet čitave manifestacije, samim tim i glasove publike, a publiku ne možete prevariti." Da li je ljubomoran kada sređena odlaziš na nastupe gde te u prvim redovima čekaju brojni muški pogledi? "Nije ljubomoran, jer smo nas dvoje sigurni jedno u drugo. Mi smo profesionalci i ja sam na nastupima zbog svoje publike i verujem da su ti muškarci više tu zbog mog nastupa nego zbog mene." Kada možemo da očekujemo Milanov povratak na muzičku scenu? "Ja nisam Milanov PR, niti bih pričala u njegovo ime. Pored ozbiljne medijske hajke sa svih strana, koja se vodi protiv njega već sedam meseci, publika željno iščekuje da ga vidi na sceni, što je i jedino bitno."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu